IŞİD hükümranlığını kaybediyor
IŞİD hükümranlığını kaybediyor - İNGİLTERE Başbakanı David Cameron, IŞİD'in İngiliz ajanı olduğu iddiasıyla 5 kişiyi infaz etme görüntülerini yayınladığı videoyu güç kaybeden teröristlerin çaresiz çabaları olarak yorumladı.
Görüntülerle ilgili konuşan Cameron, videonun giderek kan kaybeden bir organizasyonun hazırladığı çaresiz bir davranış olarak çekilmiş bir provakasyon olduğunu dile getirerek örgütün, hükümranlık alanını kaybettiğini söyledi. - Haber - http://sonsoz.com.tr/isid-hukumranligini-kaybediyor/ - http://sonsoz.com.tr
Post a Comment