Header Ads

Çankaya’da sosyal medya çözüm odaklı çalışıyor

Çankaya’da sosyal medya çözüm odaklı çalışıyor - Çankayalıya daha hızlı, kaliteli ve güvenli hizmet sunabilmek için her türlü iletişim kanalını kullanan Çankaya Belediyesi, sosyal medya üzerinden 9 bin 284 vatandaşın talebine yanıt verdi. Çankaya Belediyesi ve Alper Taşdelen adına bulunan sosyal medya hesaplarını 184 bin 79 kişi takip ediyor. Aktif bir şekilde teknolojinin her türlü avantajını sorun çözme ve vatandaşa daha iyi bir hizmet ulaştırma adına kullanan Çankaya Belediyesi sadece sosyal medya üzerinden 9 bin 284 talep ve isteğe yanıt verdi. - Haberlerimiz - http://sonsoz.com.tr/cankayada-sosyal-medya-cozum-odakli-calisiyor/ - http://sonsoz.com.tr

Hiç yorum yok