Header Ads

ATO "yerli üretime" danışman olacak

ATO "yerli üretime" danışman olacak • http://bit.ly/2CZr8eF • Editör • Sonsöz Gazetesi • Son Dakika • Güncel Haberler • Ankara Yerel Gazete

Ankara Ticaret Odası (ATO) Yönetim Kurulu Başkanı Gürsel Baran,  “Teknolojik düzeyi yüksek yerli ürün üretecek firmalarımızca, devlet desteklerinin kullandırılması amacıyla tüm üyelerimize bilgilendirme ve danışmanlık hizmeti vermeyi hedefliyoruz.” dedi.




Baran, AA muhabirine, ATO bünyesinde yeni kurulan “Yerli ve Milli Üretim Stratejileri Özel İhtisas Komisyonu” ile “Devlet Destekleri ve Mevzuat Araştırma Koordinasyonu Özel İhtisas Komisyonu”na ilişkin değerlendirmede bulundu.




Yerli ve milli üretimi öncelikli şekilde gündemlerinde tuttuklarını ifade eden Baran, bu kapsamda ATO üyelerine yönelik devlet desteklerini mercek altına aldıklarını söyledi. Baran, ATO olarak yerli üretim hamlesi için çalıştıklarını belirterek, “Teknolojik Dönüşümde Kamu Alımlarının Rolü: Yerli ve Milli Üretim Çalıştayı” ve beraberinde yürüttükleri pek çok faaliyetle üyelerine bir vizyon çizmeye gayret ettiklerini bildirdi.
Bu çerçevede edindikleri birikimle “Yerli ve Milli Üretim Stratejileri Özel İhtisas Komisyonu”nu kurduklarını anlatan Baran, “Hükümetimizin yerli ve milli üretim davası, milli paramızın korunması ve güçlendirilmesi bizim de öz davamızdır. Kurduğumuz Yerli ve Milli Üretim Stratejileri Özel İhtisas Komisyonu ile yerli ve milli ekonominin tesisi yönünde stratejiler ve modeller geliştireceğiz.” diye konuştu.




Baran, özellikle milli ve yerli üretim yapan işletmelerin yatırımlarını hızlandırmak ve üretim kapasitelerini artırmak amacıyla da Devlet Destekleri ve Mevzuat Araştırma Koordinasyonu Özel İhtisas Komisyonunu kurduklarını dile getirdi. İşletmelere hem finansman desteği hem de yerli ve milli üretim için uygun koşullar sağlamayı görev edindiklerini söyleyen Baran, Devlet Destekleri ve Mevzuat Araştırma Koordinasyonu Özel İhtisas Komisyonu ile üyelerine çalışma alanlarına yönelik devlet destekleri hakkında bilgilendirmeler yapacaklarını ifade etti.




http://bit.ly/2CZr8eF

Hiç yorum yok