Header Ads

Grip aşısı olmalı mı, olmamalı mı?

Grip aşısı olmalı mı, olmamalı mı? - Dr. Fevzi Özgönül, “Grip aşısı korunmak için yaptırılır fakat grip olduktan sonra tedavi için yaptırılmaz. Grip aşısı yaklaşık 6 ay etkilidir ve bu nedenle her yıl tekrarlanması gerekir.” dedi. Gribin, nezle gibi hapşırma, öksürme, vücut sıvısı bulaşmış eller veya eşyalar ile temasla (tokalaşma veya aynı nesneyi tutma) kolayca bulaşabildiğini anlatan Dr. Fevzi Özgönül, “Grip olduğunuzda da mutlak yatak istirahati gereklidir. - Haberler - http://sonsoz.com.tr/grip-asisi-olmali-mi-olmamali-mi/ - http://sonsoz.com.tr

Hiç yorum yok