Header Ads

Özledim de Aradım Demiştin

Özledim de Aradım Demiştin - Özledim de aradım demiştin bana, Sesimi duymak yâr mutlu ediyordu, Hiç görememek çok zor gelmişti sana, Bir merhaba demek bile yetiyordu. Günler, aylar geçse de kalp bilmiyordu, İlk gün ki gibi yâr yakıcıydı sevdan, Her geçen hafta daha çok büyüyordu, Asla korkmuyordun sen aşktan, sevdadan, Kavuşmak gününü iple çekiyordun. Gönlümün kapısına kilit vursam da, Hep yemin de etsem yâr, isyan da aşka, Hiç unutmadım seni, unutamam da, Vazgeçmedim senden vazgeçemeyeceğim. - Osman Öztürk - http://sonsoz.com.tr/ozledim-de-aradim-demistin-2/ - http://sonsoz.com.tr

Hiç yorum yok