Header Ads

22 yaşında ikinci kitabını yazdı

22 yaşında ikinci kitabını yazdı • http://bit.ly/2Qmc0yc • Editör • Sonsöz Gazetesi • Son Dakika • Güncel Haberler • Ankara Yerel Gazete


Altınbaş Üniversitesi İşletme Bölümü son sınıf öğrencisi Muhammet Şimşek, 22 yaşında ikinci kitabı Son Öfke’yi yazdı. Kitap yazmaya 19 yaşında başladığını söyleyen Şimşek, “Yazmak bütün hücrelerime nüfuz etmiş durumda, bu saatten sonra yazmayı istesem de bırakamam, kesinlikle devam edeceğim” dedi.





İlk kitabı Kapan Ağzı’nın okuyucu ile buluşmasından yaklaşık 3 ay sonra ikinci kitabı Son Öfke’yi yazmaya başladığını anlatan Şimşek, “ Bu süre zarfı içinde okuyucuların hikâyeyi beğendiğini gözlemledim ve bu sayede hikâyenin devamının gelmesi gerektiğine kanaat getirdim. İkinci kitabı yazmaya başladıktan kısa bir süre sonra hikâyenin uzun değil de olabildiğince öz ve heyecanlı olması gerektiğine karar verdim.Bu nedenle Son Öfke’nin içine ilk kitabım Kapan Ağzı’nı da dahil ettim. Kitap, kaçırıldıktan sonra hafızası silinen bir karakterin başından geçen olayları anlatıyor. Karakterlerimi oluştururken sadece hayal ediyorum. Daha önce gittiğim, gezdiğim yerler ve tanıştığım insanlar karakterlerimi oluşturmamda az da olsa pay sahibi oluyor” diye konuştu.




http://bit.ly/2Qmc0yc

Hiç yorum yok