Header Ads

TKYD’NİN Yeni başkanı Feyyaz Ünal oldu

Editör • #TKYD


Türkiye Kurumsal Yönetim Derneği’nin (TKYD) IX. Olağan Genel Kurulu’nda, yeni Yönetim Kurulu seçildi. Genel Kurul sonrası ilk toplantısını gerçekleştiren yeni Yönetim Kurulu, TKYD Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Feyyaz Ünal’ı seçti.





Kurumsal yönetim anlayışının tanınması, gelişmesi ve en iyi
uygulamalarıyla hayata geçirilmesi hedefiyle faaliyet gösteren Türkiye Kurumsal
Yönetim Derneği’nin (TKYD) IX. Olağan Genel Kurulu, Yapı Kredi Plaza’da
gerçekleştirildi. Genel Kurul toplantısında, TKYD’nin yeni Yönetim Kurulu üyeleri
seçilirken, Genel Kurul sonrası ilk toplantısını gerçekleştiren yeni Yönetim
Kurulu, TKYD Başkanlığı’na Feyyaz Ünal’ı getirdi. Derneğin başkan yardımcıları
ise Tamer Saka, Onur Çevikel ve Duygu Yılmaz oldu.





2003 yılında kurulan ve bugün artık 55’i kurumsal, 600’den fazla
bireysel temsilci ile özel sektör, medya, düzenleyici kurum ve kuruluşlar,
sivil toplum kuruluşları ve akademik dünya arasında önemli bir iletişim ağı görevi
üstlenen TKYD’nin Genel Kurulu öncesi, 3 yıl üst üste TKYD Yönetim Kurulu
Üyeliği yapan isimler için bir ödül töreni düzenlendi.





Feyyaz Ünal: “Kurumsal yönetimde iyi
uygulamaların artırılması için çalışmayı sürdüreceğiz”





TKYD Yönetim Kurulu Başkanı seçilen Feyyaz Ünal, yaptığı konuşmada, Yönetim
Kurulu’na teşekkür ederek, Türkiye’de, adillik, şeffaflık, hesap verebilirlik
ve sorumluluk ilkeleri üzerine inşa edilen kurumsal yönetim anlayışının
yaygınlaştırılması amacıyla faaliyet gösteren TKYD’nin başkanlığına
getirilmekten dolayı gurur duyduğunu söyledi. Ünal, sözlerine şöyle devam etti:
“İnsan en iyi
yaparak öğreniyor. Yapabilmek için de hakkında fikir sahibi olmak lazım ki bunu
ancak doğru insanlarla doğru ortamlarda bir arada olarak gerçekleştirebiliriz. TKYD’nin
en büyük faydası bence budur; kurumsal yönetimi özümsemiş kişilerle birlikte
vakit geçirme imkanı. Yönetim kurulu olarak başarılı bir dernek devralıyoruz.
Sayın Ali Pandır’a ve geçmiş dönem yönetim kuruluna bu imkanı yarattıkları için
teşekkür ederiz. TKYD olarak
bundan önce olduğu gibi önümüzdeki dönemde de ülkemizde kurumsal yönetimde iyi
uygulamaların artırılması için çalışmayı sürdürecek, kurumlara bu yolda
rehberlik etmeye devam edeceğiz.”





TKYD Yönetim Kurulu Başkanlığı’na seçilen Feyyaz Ünal, Koç Üniversitesi
İşletme Bölümü’nden mezun oldu. Çalışma hayatına ARGE Danışmanlık’ta Yönetim
Danışmanı olarak başlayan Ünal, 2006 yılından bu yana, aralarında çimento
endüstrisinin güçlü şirketlerinden Batıçim ve Batısöke ile enerji üretimi ve
perakende satışı alanında faaliyet gösteren Batıenerji, hazır beton tesisleri
bulunan Batıbeton, liman işletmeciliği ve lojistik alanında faaliyet gösteren Batıliman
ve uçucu külün endüstriyel alanlarda hammadde olarak kullanımını sağlayan Ash
Plus’ın bulunduğu Batı Anadolu Grubu’nda İcra Kurulu Üyesi olarak çalışıyor.
Feyyaz Ünal aynı zamanda, TİM Sektörler Konseyi Üyeliği, Çimento, Cam, Seramik
ve Toprak Ürünleri İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı,
Ege Bölgesi Sanayi Odası Meclis Üyeliği ve Yapı Ürünleri Üreticileri
Federasyonu ile Elektrik Üreticileri Derneği Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev
yapıyor.










TKYD Genel Kurulu’nda belirlenen IX. Dönem Yönetim Kurulu şu isimlerden oluşuyor:

TKYD Yönetim Kurulu:

 Feyyaz Ünal Yönetim Kurulu Başkanı

 Tamer Saka Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı

 Onur Çevikel Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı

 Duygu Yılmaz Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı

 Kayra Üçer Yönetim Kurulu Üyesi / Sekreter

 Ümit İhsan Yayla Yönetim Kurulu Üyesi / Sayman

 Nursel İlgen Yönetim Kurulu Üyesi

 Cüneyt Sezgin Yönetim Kurulu Üyesi

 Ece Börü Yönetim Kurulu Üyesi

 Selim Oktar Yönetim Kurulu Üyesi

 Dorukhan Acar Yönetim Kurulu Üyesi

 Güray Karacar Yönetim Kurulu Yedek Üyesi

 Nihal Mashaki Yönetim Kurulu Yedek Üyesi

 Ali Kamil Uzun Yönetim Kurulu Yedek Üyesi

 Burak Koçer Yönetim Kurulu Yedek Üyesi

 Ozan Altan Yönetim Kurulu Yedek Üyesi

 Tanyer Sönmezer Yönetim Kurulu Yedek Üyesi

 Eray Akdağ Yönetim Kurulu Yedek Üyesi

 Adnan Akan Yönetim Kurulu Yedek Üyesi

 Erkin Erimez Yönetim Kurulu Yedek Üyesi




http://bit.ly/2WyZSJk • Editör • Sonsöz Gazetesi • Son Dakika • Güncel Haberler • Ankara Yerel Gazete

Hiç yorum yok