Header Ads

Gazım var kimi yumruklayayım?

Orhan Uğuroğlu •


Canım
ülkemin, canım insanları yapılan açıklamaları, siyasi
yorumları dinledikçe ben de bir “gaz
sıkışması”

oluyor ki patlayacak gibi oluyorum ve ne yazık ki yumruklayacak
birilerini arıyorum.





Psikologlar,
psikiyatristler, sosyologlar, siyaset bilimciler, tıp doktorları,
uzman gazeteciler ve en nihayetinde duayen siyasetçiler ne dersiniz?





Olumsuz
vaka mıyım?





Cumhurbaşkanı
Recep Tayyip Erdoğan, “Şehit
cenazesine giderken dikkat etmemiz gerekiyor. Şehit cenazesine
giderken ben de ‘gidişim rahatsız eder mi diye?’ soruyorum. Burada
bir gaz sıkışması var. Bunları istismara dönüştürmemize
gerek yok”

diyor…





Bu
cümleyi duyunca “bir
gaz sıkışması var”

oluyor bende.





Şehit
cenazesine gitmek isteyen cumhurbaşkanı
“gidişim rahatsız eder mi?”
diye
şehit evine sorması ya da sordurması inanın beni çok rahatsız
ediyor.





Askerlik
yan gelip yatma yeri değildir”

diyen kimdi?





VERİ
TABANI





İstanbul
Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu arı kovanına ilk
çomağı, “veri
tabanı kopyalansın”
diye
soktu.





AKP’liler
yargıya,
“yürütme durdurma”
kararı
aldırdı.





Duyunca
bir gaz
sıkışması var”

oldu ben de inanamazsınız…





Bu
veri tabanında ne sırlar var?





AKP
de MHP de Devlet Bahçeli de neden çok rahatsız oldular?





Veri
tabanında ihaleler, rantlar, yağma, vakıflara bağışlar,
yandaşlara akan menfaatler mi var?





Ekrem
İmamoğlu, belediyenin veri tabanının başına Noter görevlendirin
ve ortaya çıkacak verileri canlı yayınlayın.





Yoksa
bendeki “gaz
sıkışması”

inanın patlayacak





ÇAMLICA
CAMİ





Çamlıca
cami açıldı





Allah
kabul etsin ama ben de “bir
gaz sıkışması var” bu konuda…





Neden
mi?





CHP
eski milletvekili Erdal Aksünger’in şu açıklaması nedeniyle:





Cami
meselesi çok derin bir mesele. Tüm ihalelerden, zorla alınan
bağışlarla yaptırılan veya oraya para götürüp verenlerin
parasıyla yapılmış. O paraların ‘günah paralar’ olduğunu
düşünen bir adam var karşımızda. Herkesten alınan ‘haraç’
paralarla yapıldı, diyor.





Ben
de “bir gaz
sıkışması var”
ki
sormayın gitsin.





Hürriyet
Gazetesinin Genel Yayın Yönetmeni Vahap Munyar’ın yazısını
buldum.





Bu
caminin maliyeti ne kadar?





İstanbul
Camisi ve Eğitim-Kültür Hizmetleri Yaptırma ve Yaşama Derneği
Başkanı Ergin Külünk yanıtladı






100 milyon doları buluyor. Normalin 3’te biri maliyetle
tamamlanmış olacak.





En
büyük bağış dilimi ne kadardı?






Harçlığından ayırdığı 10 lirayı veren çocuklarımız da
var, milyon liralık bağışta bulunanlar da.






Hayırseverler bizi hiç yalnız bırakmadı, sıkıntı yaşamadık.”





Bir
gaz sıkışması var”

ki Külünk’e soruyorum:





  • 300
    milyon dolara mal olacak bu muhteşem eser nasıl becerdiniz de 100
    milyon dolara mal oldu?
  • Kimler,
    hangi kurum ve kuruluşlar 200 milyon dolar bağışladı?
  • Milyon
    liralık bağışları kimler yaptı?
  • Tüm
    bağışçıları açıklar mısınız?

Bende
müthiş “Bir
gaz sıkışması var”
yanıtınızıacil
gönderin ki patlamayayım…





YSK





Başkan
Sadi Güven ve YSK üyeleri, Türkiye’nin önemli “Bir
gaz sıkışması var.”





16
Nisan referandumunda “tam
kanunsuzluk”

kararı ile rejimin değiştirdiğiniz unutmadık.





Aman
ha, İstanbul seçimini yenileyip alnınıza “kara
leke”

sürmeyin.





ANADOLU
AJANSI





YSK
“ben
vermedim”

diyor ya peki AA seçim sonuçlarını nereden alıp abonelerine
satıyor?





CHP
ve İYİ Parti neden yargıya başvurup AA’nın veri tabanının
incelenmesini neden talep etmiyor?





Neden
AA’nın eski ve mevcut yönetimleri hakkında, “seçim
sonuçlarına kumpas kurma”

nedeniyle suç duyurusunda bulunmuyorlar?





Bütün
bunlar da bende “Bir
gaz sıkışması var”
dememe
neden oluyor.





2
GAZ SIKIŞMASI DAHA





Erdoğan
HDP’li Pervin Buldan kürsüye çıkınca Genel Kurul salonunu terk
etti.





AKP
milletvekilleri bundan sonra HDP varken o salona girmemeli değil mi?





CHP
Genel Başkanı Kılıçdaroğlu’na linç girişiminde bulunan ve
yumruk atan Osman Sarıgün adli kontrol şartıyla ve yıldırım
hızıyla serbest bırakıldı.





ALLAH
KORUSUN AMA YA ERDOĞAN’A YA DA BAHÇELİ’YE YUMRUK ATSAYDI…?





Bende
Vallahi de Billahi de “Bir
gaz sıkışması var.”





Değerli
okurlarım,





Ben
asla kimseyi yumruklayamam, linç etmeye kalkamam, bir fiske bile
dokunduramam.





Gaz
sıkışması”

filan vız gelir bana çünkü benim mangal gibi yüreğim, özgür
gazeteciliğim var.




http://bit.ly/2L069Ny • Orhan Uğuroğlu • Sonsöz Gazetesi • Son Dakika • Güncel Haberler • Ankara Yerel Gazete

Hiç yorum yok