Header Ads

1 milyon 400 bin öğrenci taşındı

Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, “2015-2016 eğitim öğretim yılında ilköğretim kapsamında 768 bin 486, ortaöğretim kapsamında 516 bin 83, özel eğitim öğrenci/kursiyer kapsamında ise 78 bin 596 öğrenci taşındı.” dedi.


CHP Edirne Milletvekili Okan Gaytancıoğlu soru önergesinde, kaç öğrencinin taşımalı eğitime tabi tutulduğunu sordu.


-ÖĞRENCİ TAŞIMA UYGULAMASINI ANLATTI-


Soru önergesini yanıtlayan Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, bakanlığınca çeşitli nedenlerle okula erişimde sorunlar yaşayan ilköğretim, ortaöğretim öğrencileri ile özel eğitime ihtiyacı olan öğrenci/kursiyerlerin belirlenen okullara günü birlik taşınarak kaliteli bir eğitim öğretim görmelerinin sağlanması amacıyla öğrenci taşıma uygulaması yapıldığını belirterek, “Bu uygulama kapsamına alınmak için okul kapatılmamakta olup çeşitli nedenlerle kapatılan okul öğrencileri taşınmaktadır” dedi.


-TAŞINAN OKUL SAYISI-


Milli Eğitim Bakanı, uygulama kapsamında 2015-2016 eğitim öğretim yılında ülke genelinde toplam taşınan okul ve yerleşim birimi sayısının 77 bin 176 olduğunu bildirdi.

Milli Eğitim Bakanı, 2015-2016 eğitim öğretim yılında ilköğretim kapsamında 768 bin 486, ortaöğretim kapsamında 516 bin 83, özel eğitim öğrenci/kursiyer kapsamında ise 78 bin 596 öğrencinin taşınmakta olup öğrenci taşıma uygulamasına ait iş ve işlemlerin taşımalı öğrenci modülü üzerinden yürütüldüğünü söyledi.



1 milyon 400 bin öğrenci taşındı

Hiç yorum yok