Header Ads

Bu duruşa saygı duyulur!

Nuri Kayış • #Saygı


Demokrasiye yaklaşımı sorunlu olabilir.
Hukuk duyarlılığının yeterli olmadığı söylenebilir.
İzlediği dış politika eleştirilebilir.
Medyaya yönelik tavrı yanlış bulunabilir.





Liyakate değil sadakate önem verdiği iddia edilebilir.
Ekonomiyi iyi yönetemediği, israfa yol açtığı belirtilebilir.
İşsizlik karşısında çaresiz kalışına kızılabilir.
Bu konularda zaman zaman ben de yazılar yazıyor, iktidarı eleştiriyorum.
Ne var ki bugün Rusya’dan S-400 alımı konusunda takındığı tavrı yürekten desteklediğimi ifade etmek durumundayım.
++
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın partisinin grup konuşmasında ABD’nin tehditlerine milim aldırmadan söylediği şu sözler gururumu okşadı, onurlu bir ülkenin vatandaşı olduğumu hissettirdi bana:
“Türkiye, S-400 savunma sistemlerini alacaktır demiyorum, almıştır diyorum.
Bu işi bitirdik. Önümüzdeki ay da teslimi yapılacak.
Ülkemin savunması için gerekli tedbirleri almayacak mıyım?
Uygun fiyat ve ortak üretime de geçebilme sözüyle sözleşmemizi imzaladık.
F-35 programından hiçbir akılcı ve haklı dayanağı olmayan gerekçelerle dışlanmamızın hesabını tüm platformlarda soracağız.”
++
Keşke, muhalefet partilerinin liderleri de yapacakları açıklamalarla iktidarın S-400 kararını desteklediklerini belirtip ABD’ye hiçbir şekilde taviz verilmeyeceğini söyleseler, söyleyebilseler.




http://bit.ly/2MOn2eQ • Nuri Kayış • Sonsöz Gazetesi • Son Dakika • Güncel Haberler • Ankara Yerel Gazete

Hiç yorum yok