Header Ads

Benimkisi Kuzu, Ya Seninkisi?

Osman Olcay -

Milletçe isyan duyguları içindeyiz bu mübarek günleri bile bize çok gören teröristler yüzünden!


Bu kaçıncı bombalama ve kaçıncı kez asker, sivil vatandaşlarımızı yitirişimiz.
Ülkemizi bir kan gölüne çevirmek isteyen ve bunu başarabilen çok sayıda örgün varlığını hepiniz biliyorsunuz.
Zaten bu kansızlar insanlarımızı, ülkemizin bütünlüğünü ve ekonomisini hedef almıştır. Bu geri kafalılar konusundaki yazılarım hepinizin belleklerindedir.
Ama yine de bu insanlara karşı başta ülkemizi yönetenlerce yapılması gerekenleri de buradan paylaşmıştım sizlerle. Gereğini yapamayanların alacakları önlemi de ‘siyasi sorumluluk’ olarak tanımlamıştım.
Dünkü yazımda elinizi vicdanınıza koyunuz diye rica etmiştim. Tüm bu terör olaylarını önleyemeyen bir kesime karşı sesinizi çıkartmayıp, yetkililerin istifalarını istemekten gerçekten korkuyor musunuz?
Yoksa şükürler olsun, nasıl olsa benim çocuğumun başına bir bela gelmedi anlayışı içinde misiniz?
Bakınız, benim çocuğum sizin, sizin çocuğunuz ise bana emanettir. Ben bu anlayışla yetiştim ve buradan yazmak dahi bana yakışmaz; ama mademki bazı arkadaşlara ‘kapak olsun’ diye belirteyim: Ankara’daki bir çocuk bakımevinin her türlü ihtiyacının karşılanması için dostlarımla birlikte elimden geleni yapmış birisiyim.
Bu, zaten karşılık beklenmeden tüm vatandaşlarımızca yapılması gereken bir eylemdir.
Yine de, şehit ailelerine en yüce dileklerimi, yaralılara da çabucak iyileşmelerini iletmekten başka bir çarem var mı bugün?
Bu belanın oluşumuna karşı koymak konusunda tedbir almayanlara karşı hanginiz sıkıntı içindedir? Çocuk ve yetiştirme yurtlarındaki evlatlarımızı hangileriniz sahiplenecek, en azından ayda bir gidip öpüp koklayacaksınız?
Hepinizden özür diliyorum, yazım bir noktadan diğerine gitmiş…Terörizmden, annesiz-babasız kalan çocuklara kadar uzanan bir sosyal gerçeklik karşısındayız. Bunun karşılığı da televizyonlarda her gün ifade edilen 3-5 çocuk yapılması gerektiğini belirten sözler değildir.
Hele, çocuk doğurmayan/doğuramayan kadınlarımızın yarım veya eksik olduğunu iddia eden bazı eksik görüşlü insanlara da gerek şehit, gerek tüm çocuklarımız göz önünde bulundurulduğunda ‘haydi canım sen de’ demek lüksümüz dahi yok mudur? - Sonsöz Gazetesi

Hiç yorum yok