Header Ads

Üzülmez ile aramızda hiçbir sorun yok

Editör -

GENÇLERBİRLİĞİ Kulüp Başkanı İlhan Cavcav, futbolcu piyasasını yükseltmesinden yakınarak, "Piyasanın böyle yükseltilmesinin yegane sebebi Galatasaray, Beşiktaş ve Fenerbahçe'dir. Biz Anadolu kulüpleri olarak bunların yanında piyon olarak kalıyoruz. Bu itibarla da Ankaralılar haklı olarak, 'niye şampiyonluğu oynamıyorsunuz' diyor" dedi.


HERKESİN GÖNLÜNDE YATAN BURADA ŞAMPİYON OLMAK
Gençlerbirliği'nin transfer çalışmaları hakkında bilgi veren ve 4 büyüklerin futbolcu piyasasını yükseltmesinden yakınan Kulüp Başkanı İlhan Cavcav, "Her takımın istediği gibi bizde Ankara olarak, Ankara'dan bir şampiyon bugüne kadar hemen hemen çıkmadı, özellikle birinci ligden hiç yok. Herkesin gönlünde yatan burada şampiyon olmak ancak burada herkesin bilmesi gereken bir olay var. Bizim seyircimiz maalesef yok. 700 kişiye, 600 kişiye 15 lira biletle maç oynuyoruz. Bunun karşılığında Beden Terbiyesi Genel Müdürlüğü'ne saha kirası olarak büyük bir para ödüyoruz. 19 Mayıs Stadı'nın bütün arızaları, her türlü bakımı Gençlerbirliği kulübüne ait.
ÜZÜLMEZ İLE ARAMIZDA HİÇBİR SORUN YOK
Cavcav, teknik direktör İbrahim Üzülmez ile aralarında anlaşmazlıkların olduğu yönünde çıkan haberlerle ilgili olarak, "Kavga yok. Oyuncu değişikliği. Ben başka birini almak istiyorum o başka birisini almak istiyor. Benim istediğim oyuncunun kulübüne vereceğim para 500-600 bin Euro, sporcuya 250-300 bin Euro. Menajerler var; 50 bin, 70 bin. Geçen sene 5 tane adam aldım. 500 bin Euro sırf menajere verdim. 3 tane futbolcuyu oynatamıyoruz şimdi. Bizim bir yönetici değil, hoca arkadaşımız bu futbolcuları seyrettiğini, 'Bunlar şöyle adam, böyle adam.' Benim de hatam var, benim en büyük hatam insanların söylediklerine kıymet vermek ve onları kardeş gibi bağrıma basmaktan geliyor. Maalesef çok zaman hep yanaklarımdan, şakaklarımdan öpülüyorum. Bu önemli değil, mücadelemizi sonuna kadar yapacağız. İbrahim Üzülmez ile aramızda hiçbir şey yok" dedi. - Sonsöz Gazetesi

Hiç yorum yok