Header Ads

Meral Akşener MHP lideri olur ise oyum MHP’ye

Tandoğan Uysal -

Türkiye’nin bir umutsuzluğa düştüğü bu olağanüstü günlerde gündeme öyle anlamlı, yapıcı bir fotoğraf düştü ki, gerçekten Türkiye fotoğrafı dedirten cinstendi.


Bir şehit cenazesinde CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu ile MHP’li ve Genel Başkan adayı Meral Akşener’in çok samimi bir şekilde birbirlerine Türkiye’nin acısını paylaşan fotoğraf düştü.
Sosyal medya da bu hemen karşılık buldu. Ben de bu etkilenenler arasına katıldım. İşte Türkiye’nin özlediği tablo, fotoğraf başlığı attım. Son yıllarda, bu güzelliklere, kucaklaşmalara çünkü hasret kaldık.
TÜRKİYE İÇİN OYUM MHP’YE DEDİM.
Atatürkçü ve laik kökenli bir aileden geliyorum. Ailem CHP’li idi. Babam ise Behice Boran zamanında İşçi Partiliymiş. Tabii ki CHP ağırlığı da var. MHP boyutum yok. Ancak Türkiye’nin bugün için düştüğü bu bunalımdan bir kurtarıcı, bir umut ışığı bekliyorum.
MHP olmuş, bir eski SP’li olmuş hiç önemli değil. Sağduyulu, Türkiye’yi bu çıkmazdan çıkaracak bir ışığı görmek istiyorum. Oyum da o partinindir. İşte Kemal Kılıçdaroğlu ile Meral Akşener’in bu fotoğrafı bende hemen bu çağrışımı yaptırdı ve içimde bir umut ışığı belirttiği için de eğer Meral Akşener MHP lideri olur ise oyum MHP’ye diye haykırdım.
NEDEN AK PARTİ DEĞİL
Gazeteci de olsak hepimizin bir sempatisi olmuştur ve bu da doğaldır. Ancak yazılarımızda ’’Objektif ve tarafsız olmak gerekli” ilkesi ile her yazımın başına otururum.
AK Parti’nin iyi olduğunu yazdığım yazılarda olmuştur. Yazılarımı okuyan okuyucularımda yorumlar yaparak, ’’Şaşırdıkları’’ yönde ifade kullanmışlardır.
Buradan şunu da itiraf edeyim, ’’Değiştim’’ diye Türkiye’yi yönetmeye talip olan Recep Tayyip Erdoğan’ın samimiyetine ben de diğer Türk vatandaşları gibi inananlardandım. Onu yürekten destekleyenlerdendim ilk yıllarında. Bu yakaladığı rüzgar ile Türkiye’yi adeta koşturdu. Ne zaman tekrar eskiye döndü işte benim gibi herkes ondan desteğini çekti. Şimdi de çöküş dönemine girdi.
Şimdi ise sürünüyor ve ülke de kaostan kurtaramıyor başını. Çünkü eski Ak Parti değil. Ayrıştırıcı, Türkiye’yi bölen, dediği dedik bir diktatörlük anlayışındaki partiye kimse destek olmaz. Zamanla bunu herkes görecek. Recep Tayyip Erdoğan’nın dışında herkes bunu görüyor ancak bir o göremiyor.
OYSA ŞEHİT TABUTLARI BU BİRLİKTELİĞİ SAĞLAMAZ MIYDI?
Kemal Kılıçdaroğlu ile Meral Akşener arasındaki o fotoğrafı incelerken, bu fotoğrafta Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Binali Yıldırım, HDP Lideri Selahattin Demirtaş da olsa hem barışı sağlar, hem de PKK terörüne en güzel yanıtı vermezler miydi?
Bir fotoğraf inanın, Türkiye’nin önünü açar, barışı, kardeşliği, dostluğu pekiştirir nefes almasını sağlar. İşte o nedenle bu fotoğrafı önemsiyorum.
Karanlık günlerden, Türkiye ancak böyle pozitif ışınlar veren güzelliklerle çıkar. O nedenle CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu ve MHP’li  Meral Akşener’e Stockholm’den bu fotoğraf karesinde yer aldıkları için bize umut verdikleri için teşekkür ediyor ve saygılarımı yolluyorum.
Umutlar ancak, böyle yeşerir. - Sonsöz Gazetesi

Hiç yorum yok