Header Ads

Gençler Trabzon'a hazır

Spor Toto Süper Lig’in 29. haftasında oynanacak Gençlerbirliği – Trabzonspor maçı bugün saat 20:00’da oynanacak. Hakem Mete Kalkavan’ın düdük çalacağı karşılaşma Lig TV kanalında naklen yayınlacacak


 


üzülmez-2Gençlerbirliği teknik direktörü İbrahim Üzülmez, ikinci devrede Gençlerbirliği’nin başarısının küçümsenmemesini söylerken, “İkinci yarının en başarılı 3. takımıyız. Sezon başında böyle bir tablo görseniz, Gençlerbirliği başarılı der misiniz, tabi ki başarılı dersiniz. Bu nedenle ben de takımımı başarılı buluyorum. Mutlu muyum, çok mutluyum.” dedi.

Kaybettiğimiz üç maçta da güzel bir futbol sergilediğimizi söyleyen İbrahim Üzülmez , eksikler olmasına rağmen mevcut kadroyla büyük bir başarıya imza attıklarını dile getirdi. 11 haftada 22 puan topladıklarını söyleyen İbrahim Üzülmez, “2 puan ortalamasına ulaştık. Takımımla ve oyuncularımla gösterdikleri performanstan ötürü gurur duyuyorum. Ben burada, Gençlerbirliği’nde olmaktan dolayı çok mutluyum. Devre arası transferlerde beklentilerimizi karşılayan da var, karşılayamayan da. Ama biz her zaman birlikte düşünüyoruz, birlikte konuşuyoruz, birlikte hareket ediyoruz. Espriler yapıyoruz, mutlu bir ortam var burada. Aynı zamanda da disiplini elden bırakmıyoruz. İşimizi elimizden geldiğince iyi yapmaya çalışıyoruz. ”dedi.

Gelecek sezon kalıp kalmayacağı konusunda son kararın Başkanımız İlhan Cavcav tarafından verileceğini söyleyen Üzülmez, “Ben ilk geldiğimde başkanımıza bana güvendiği için teşekkür etmiştim. Ben onun her kararına saygılıyım. Devam etme kararı da alsa, ayrılma kararı da alsa saygı duyuyorum. Başkanımız İlhan Cavcav, bana güvenip bu görevi verdi, biz de layıkıyla buralara kadar getirdik takımımızı. O zaman da kendime güveniyordum, şimdi de güveniyorum. Biz geldiğimizden beri Gençlerbirliği ortaya bir özgüven koydu. Bir takım hüviyeti , karakteri koydu. Benim şu anki görevim bu 6 hafta içinde takımım için en iyisini yapmak. Durumumun da 1 hafta ya da 10 gün içinde netleşeceğini düşünüyorum.” açıklamasında bulundu.

Trabzonspor maçına da değinen Üzülmez, zor bir maç olacağını ve her zamanki mücadelelerini ortaya koyarak kazanmak istediklerini söyledi.



Gençler Trabzon'a hazır

Hiç yorum yok