Header Ads

Yıldırım değil bomba!

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım’ın basın toplantısında söylediklerine çok şaşırdım.


Türkiye’nin en büyük spor kulübünün başkanının daha sağduyulu konuşmasını beklerdim doğrusu.

Fenerbahçe-Mersin İdman Yurdu maçında tribünde birkaç yüz kişi eski teknik direktör Ersun Yanal lehine tezahürat yaptı diye açtı ağzını, yumdu gözünü… Yanal için “Fenerbahçe’de ahlaklı insanlar çalışabilir. Ben oldukça Yanal buraya gelemez. Ben gittikten sonra da gelemez. Beni kızdırmasınlar, 10 yıl daha gitmem” dedi.

Televizyon yorumcularına verip veriştirdi, kimini geri zekalı olarak nitelendirdi, kimilerinin viski içip ekrana çıktıklarını ve aptalca konuşmalar yaptıklarını iddia etti.

Tribünlerde rant çeteleri olduğunu savundu, taraftarların kurduğu bir dernekle ilgili olarak da “Yukarılardan mı emir alıyorlar? Araştırıyorum, tespit edersem buraları yangın yerine çeviririm” diye konuştu.

Eleştirilerden kaleci Volkan Demirel’i milli takıma davet etmeyen Fatih Terim de nasibini aldı.

++

Yıldırım böyle konuşması şu açılardan kaygı vericiydi:

-Fenerbahçe taraftarını bile Aziz Yıldırımcılar ve diğerleri olarak ikiye ayırdı.

-Futbol takımını şampiyon yapmış bir teknik direktöre hakaret ederek vefa duygusu olmadığını gösterdi.

-Bazı spor yorumcularına “aptal, geri zekalı” diyerek eleştirilere karşı tahammülsüzlüğünü ortaya koydu.

-Sporda şiddeti önleme konusunda en büyük görevlerden biri kendisine düştüğü halde örnek bir tavır sergilemedi, tam aksine hemen her cümlesiyle ortamı iyice gerdi.

-18 yıllık kulüp başkanlığının kendisine yetmediğini, önümüzdeki yıllarda da başkan kalmak istediği net biçimde açığa vurdu.

-Kulübü tek başına istediği gibi yönettiğini, kendisinden başka söz sahibi kimse olamayacağını cümle aleme duyurdu.

++

Aziz Yıldırım keşke bu basın toplantısını yapmasaydı.



Yıldırım değil bomba!

Hiç yorum yok